خلاق

علی اصغر

دوشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۹ ب.ظ

لالا لالا لالایی گل پونه

قناری بی آب دونه

خدا خودش روزی رسونه

لالا لالا لالا

مادر تو بدون شیره

این لبه یا اینکه کویره

گریه نکن صدات میگیره

لالا لالا

گفتم بگن به سقا

دیگه داره میشه دیر

زودتر بیا و گرنه 

بچه ام میافته از شیر

*

گفتم بگن به بابات

فکری برا عطش کن

مادر رو دست من،کم

به هوش بیا و غش کن

*

لالا 

نشون نده انقدر گلوتو

وا کن دو دست کوچولوتو

 دعا کن یکم عموتو

لالا لالا لالا

پرستوی سرخ و سفیدم

کی گفته من شیرت نمی دم

شیری نمونده ای امیدم

لالا لالا

تا که عموتو داری

نباید ناامید شی

عموت میاره آبو

نمیذاره شهید شی

با گریه هات عزیزم

دل منو نسوزون

از تشنگی،زبونو

دور لبت نپیچون

*

مادر،تیری که خورد به چشم ساقی

تیری که خورد به مشک ساقی

با حنجرت کرده تلافی

چیزی ازت نمونده باقی

مادر جان

مادر،حرمله میخنده عزیزم

دل منو گنده عزیزم

سرت به مو بنده عزیزم

بابا

خون تو دست بابا

به دست آسمون داد

آروم آروم خوابت برد

تا تیر تو رو تکون داد

*

برا جوونی تو،چه نقشه هاکه داشتم

عصا دستمو،کربلا جا گذاشتم

*

دیشب خواب میدیدم دلم رو بردی

سه چهار تا دندون در آوردی

*

از دست من غذا میخوردی

اما امشب

دلشوره دارم گاه بی گاه

علی علی

یادت باشه یه بارم

به من مادر نگفتی

مواظب خودت باش

از روی نی نیفتی

*

دلم شکست تا دیدم

گهوارتو شکستن

رو ناقه دست من رو

رو نی سرت رو بستن

*

لالا،حرمله میخنده عزیزم

دل منو گنده عزیزم

سرت به مو بنده عزیزم

لالا لالا

  • نفس نریمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی