خلاق

بیخیال

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

یک وقتی...بد فهمی ها آزارم میداد....

ناراحت می شدم....از قضاوت ها.....

کج فهمی ها...سوء تفاهم ها.....

همه اش میترسیدم.....که

آدم ها بد بفهمند....اشتباه قضاوتم کنند

وقت زیادی صرف میکردم....برای توضیح دادان خودم

حالا اما.....

موضعم سکوت است

در برابر بی مهری آدم ها هیچ نمگویم!

دیگر....

نه انرژی توضیح دادن دارم

نه حتی حوصله اش را.....

میدونی!!

دیر دریافتم که مسول طرز فکر آدم ها نیستم.....

بگذار هر که هرچه دلش خواست بگوید

وبرداشت کند

بیخال!!!

بیخیال

  • نفس نریمانی

نظرات (۹)

  • علیرضا امیدیان نسب
  • افرین بی خیال
    پاسخ:
    ممنون
    ب
    ی 
    خ
    ی
    ا
    ل
    :)
    پاسخ:
    :)
  • barsam mohamadee
  • واقعا بی خیال
    مطلبتان قشنگ بود
    پاسخ:
    ممنون
    +++
  • محسن رحمانی
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • 😂😘زهــــــرا 😊😍
  • هوم بیخیال :)
  • امیررضا کامیار
  • سلام وب خیلی زیبایی داری
    همچنین خیلی گیراست 
    دنبال شدی
    پاسخ:
    ممنون
  • سنجاب کوچولو
  • بیخیال :)
    پاسخ:
    :)
    کاااملا مواااافقم
    ی حرفی هس ک من خیعلی بهش اعتقاد دارم "دریا بادهن سگ کثیف نمیشه"
    اما قبول کنیم بعضی وقتا نمیشه از بعضی حرفا گذشت!!
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی